Tuesday, November 2, 2010

Må bare si dette ...

Selv om det er surmaget og slemt, jeg vet ... men jeg må bare si det.

Sitat fra bloggen til Trine Grung (svar til en fyr som var fan av henne da hun var på radio):
Emil -Poprush tiden var konge og en tid jeg aldri glemmer! Virkelig! Men ser ikke helt hva det har med denne debatten å gjøre? Jeg er nå den samme jeg selvom jeg ønsker at flere kan lese om Hilde sin reise. Den byr på debatt denne reisen hennes, og det visste jeg. Poenget er at det er flere og flere som tenker i hennes retning ... nå hører vi om den fra “innsiden”. Hennes ord som vi kan tolke som vi vil.

Min utheving.

OK, så det hun mener er at hun var steike dum den gangen også ... ?

Jeg sakset dette fra debatten under denne bloggposten. Les det, det er både underholdende og veldig nedslående.

No comments: