Friday, November 7, 2008

Finn feilen

Dette er en utfordring til mine norsktalende lesere.

Denne reklamen for Huseiernes Landsforbund er å skue diverse steder i hovedstaden i disse dager. Den som tar t-banen til/fra sentrum kan vel i hvert fall ikke ha unngått å se dem.

Kan du, kjære leser, sette fingeren på den latterlig enkle feilen annonsen inneholder? Jeg vil faktisk gå så langt som til å kalle den elementær.

Nærbilde for å gjøre det nesten litt for enkelt ...

Dette beviser nok en gang min teori om at alle som jobber i reklamebransjen er idioter.

Knurr.

Et tips til dem som evt. virkelig ikke ser det: på organisasjonens hjemmeside er feilen rettet. Et eller annet sted sitter det altså en person med litt vett i skallen. >:-)

1 comment:

RHJ said...

De har gjort ikke bare én, men to endringer i teksten på hjemmesiden!

Jeg antar du tenkte på den fra 'og' til 'eller'.

Men hva med den fra 'en' til 'én'?

Jeg er usikker, men har de nå innført en ny feil?