Sunday, July 27, 2008

Jeg har dårlig sans for humor.

Det er en artikkel i Dagbla' på nett i dag om noe meningsløs dusteforskning som har gitt resultater som alle allerede hadde skjønt unntatt de teite forskerne. Med andre ord, intet er nytt under solen! ;-) Her er artikkelen. Kjedelig og meningsløs, ikke gidd å lese. Det er ikke derfor jeg skriver om den.

Det denne bloggposten egentlig handler om er hvor utrolig dårlig humor jeg tydeligvis har. Jeg så artikkelen fordi den var linka fra høyremargen på en annen artikkel som jeg leste. Og den linken var sånn:

Overskrift: Jenter blir tjukke av internett
Tekst under overskrift, for å vekke leserens interesse: Forskerne fulgte 5000 ugne kvinner.

Fem tusen ugne kvinner. :-D LOL!! Dessverre blir det vel sikkert retta på når de oppdager denne tabben etter hvert. Desto mer grunn til å blogge om det. Jeg vil nemlig ta vare på det, for tragisk nok fikk jeg helt lættis da jeg så denne skrivefeilen. Jeg er ikke veldig moden for alderen nei. Det forstår jeg jo virkelig nå. :-D Uff og fy! :-D

Hvis noen skulle finne på noe så teit som å irritere seg over at denne bloggposten er helt meningsløs: den er faktisk akkurat like meningsfull som artikkelen den handler om.

Med andre ord bare surr og rør. Agurktida lenge leve!! :-D

No comments: